Nie samą colą żyje pielgrzym.

Dodany przez: AZJ - 2018-05-08 14:46:14 - 963 unikalnych wyświetleń;

Japonia słynie z regionalnych produktów i limitowanych serii. Tym razem Coca-cola i Studio ufotable połączyły siły by nadać temu zjawisku nowy wymiar. Wspólnie wyprodukowały limitowaną edycję opakowania napoju, która nie będzie dostępna nawet w całej Japonii, a tylko na Sikkoku. Dlaczego akurat tam? >br>
Wszystko zaczęło się od stworzenia przez Studio ufotable anime zatytułowanego "Ohenro". Jest to nazwa tradycyjnej pieszej pielgrzymki szlakiem osiemdziesięciu ośmiu świątyń buddyjskich znajdujących się na tej wyspie. Cała produkcja miała promować lokalną turystykę. Bohaterki anime: Megumi, Mao i Chiwa stały się lokalnymi twarzami limitowanej wersji coca-coli. >br>
A jak Wam się podoba takie pokrzepienie w drodze do oświecenia?

Udostępnij
Dodaj komentarz
Widok komentarzy: chronologiczny / wątki
Moderacja: pokaż / ukryj