Reklama w Magazynie Otaku

Magazyn „Otaku” jest najlepiej sprzedającym się pismem na polskim rynku poświęconym japońskiej popkulturze. Pismo ukazuje się w cyklu miesięcznym, a jego obecny nakład wynosi 6000 egzemplarzy, dystrybuowanych w sieciach EMPIK, MATRAS, HDS oraz sklepach komiksowych.
Od początku działalności w sierpniu 2006, sprzedaż utrzymuje się na poziomie 80-85%.
Numery 4/09, 5/09, 6/09 osiągneły sprzedaż na poziomie 90-90% przy nakładach odpowiednio (4000, 4500 i 5000).

W przeciągu trzech lat nakład magazynu WZRÓSŁ CZTEROKROTNIE i stale rośnie.

Odbiorcą docelowym magazynu jest młodzież w wieku od 14 do 20 lat.
Współpracujemy z wieloma instytucjami, firmami oraz klubami zajmującymi się szeroko pojętą kulturą Azji i Japonii.

Z naszych usług reklamowych skorzystały już:

  • Anime Gate,
  • Anime Virtual,
  • Badge.Com.Pl,
  • Festiwal Kultury Japońskiej Ecchicon,
  • Fundacja Krzewienia Kultury Japońskiej Sakura,
  • International Data Group Poland S.A.,
  • Komikslandia,
  • konwent B.A.K.A,
  • konwent DOJIcon,
  • konwent Magnifiction,
  • konwent Negicon,
  • konwent PierniCON,
  • konwent Teleport,
  • Monolith Video,
  • sklep Hon’Ya,
  • sklep Yatta.pl,
  • Studenckie Koło Japońskie przy Uniwersytecie Warszawskim,
  • vortal Anime.Com.Pl,
  • wydawnictwo PRO-ARTE,
  • wydawnictwo Egmont,
  • wydawnictwo Waneko,
  • wydawnictwo J.P.F.,
  • wydawnictwo Hachette,
  • wystawa „Hiroszima-Nagasaki”,
  • zespół In’You.