Reklama w Magazynie Otaku
Magazyn „Otaku” jest najlepiej sprzedającym się pismem na polskim rynku poświęconym japońskiej popkulturze.
Pismo ukazuje się w cyklu miesięcznym, a jego obecny nakład wynosi 6000 egzemplarzy, dystrybuowanych w sieciach EMPIK, MATRAS, HDS oraz sklepach komiksowych.
Od początku działalności w sierpniu 2006, sprzedaż utrzymuje się na poziomie 80-85%.
Numery 4/09, 5/09, 6/09 osiągneły sprzedaż na poziomie 90-90% przy nakładach odpowiednio (4000, 4500 i 5000).
W przeciągu trzech lat nakład magazynu WZRÓSŁ CZTEROKROTNIE i stale rośnie.
Odbiorcą docelowym magazynu jest młodzież w wieku od 14 do 20 lat.
Współpracujemy z wieloma instytucjami, firmami oraz klubami zajmującymi się szeroko pojętą kulturą Azji i Japonii.
Z naszych usług reklamowych skorzystały już:
- Anime Gate,
- Anime Virtual,
- Badge.Com.Pl,
- Festiwal Kultury Japońskiej Ecchicon,
- Fundacja Krzewienia Kultury Japońskiej Sakura,
- International Data Group Poland S.A.,
- Komikslandia,
- konwent B.A.K.A,
- konwent DOJIcon,
- konwent Magnifiction,
- konwent Negicon,
- konwent PierniCON,
- konwent Teleport,
- Monolith Video,
- sklep Hon’Ya,
- sklep Yatta.pl,
- Studenckie Koło Japońskie przy Uniwersytecie Warszawskim,
- vortal Anime.Com.Pl,
- wydawnictwo PRO-ARTE,
- wydawnictwo Egmont,
- wydawnictwo Waneko,
- wydawnictwo J.P.F.,
- wydawnictwo Hachette,
- wystawa „Hiroszima-Nagasaki”,
- zespół In’You.














