Dostępność Otaku w Polsce

Dodany przez: Yanek - 2006-08-14 10:33:05 - 9504 unikalnych wyświetleń;

Witajcie już po premierze Otaku na Dojiconie.
Próbny nakład wyprzedał się na stoisku w przeciągu niecałych trzech godzin.

W tym momencie Otaku nie jest nigdzie dostępne bo czekamy na dodatkowy dodruk (dostępny pod koniec przyszłego tygodnia)!

A oto kilka tematów związanych z dystrybucją pierwszego numeru Otaku.

Empiki i sieci sprzedaży
Pierwszy numer niestety nie będzie dostępny w Empikach i sieci sprzedaży Ruch. Dostępność drugiego numeru zależy od reklamodawców i sumy nakładu jaki zdecydują się oni pokryć - na chwile obecną pewne jest że oscylować on będzie w okolicach przynajmniej 1000-1500 egzemplarzy i jest 50% szansy że BĘDZIE dostępny w Empikach.

Sprzedaż wysyłkowa
W dniu dzisiejszym uruchomiony zostanie sklep wysyłkowy na naszej stronie w którym będzie można składać zamówienia. Zamówione paczki docierać będą do was od 28 sierpnia.

Sklepy komiksowe
Od 28 sierpnia Otaku powinno być dostępne w sklepach komiksowych Imago, Komiksiarnia, Komikslandia i innych.

Konwenty
Otaku będzie można także zakupić podczas konwentu Ecchicon w Warszawie (25-27 sierpnia br.).

Za trudności z dostępem do Otaku redakcja przeprasza - jesteśmy pismem niezależnym więc mamy pewne trudności z przebiciem się na głęboką wode rynku - z waszą pomocą napewno je pokonamy.

Udostępnij
Dodaj komentarz
Widok komentarzy: chronologiczny / wątki
Moderacja: pokaż / ukryj
RE: Dostępność Otaku w Polsce
Popełnił: maxwel (87.119.52.???); Popełniono: 2006-08-14 10:44:23
Szkoda że nie bedzie pierwszego numerku w kioskach :( No to chyba trzeba będzie zamówić...
RE: Dostępność Otaku w Polsce
Popełnił: mario-reg; (83.238.68.???); Popełniono: 2006-08-14 11:46:25
noooooł XD ... no to faktycznie zamawiać bedzie trzeba xD
RE: Dostępność Otaku w Polsce
Popełnił: mario-reg; (83.238.68.???); Popełniono: 2006-08-14 11:48:45
a btw to Otaku będzie ukazywało sie co miesiać.. co 2 miesiące czy jak ?... a moze co tydzień ? :>
RE: Dostępność Otaku w Polsce
Popełnił: nighty (81.168.201.???); Popełniono: 2006-08-14 12:12:22
w mojej wiosze nie ma ani empiku, ani sklepu komiksowego, wiec mam problem z glowy, pozostaje czekac, az sie przeprowadze do wawy (wrzesien) albo zamawiac wysylkowo, co tez mam zamiar zrobic :D
RE: Dostępność Otaku w Polsce
Popełnił: Wiseman (83.8.145.???); Popełniono: 2006-08-15 00:07:07
"Sprzedaż wysyłkowa W dniu dzisiejszym uruchomiony zostanie sklep wysyłkowy na naszej stronie" I? I nie ma...
RE: Dostępność Otaku w Polsce
Popełnił: Vegi (195.116.238.???); Popełniono: 2006-08-15 09:11:14
Ja mam nadzieje że w koncu dziś będzie. Wczoraj obleciałam całe Opole w poszukiwaniu tej gazetki a tu taki zonk. Dlatego liczę że zamówię sobie przez interenet i to jak najszybciej.
RE: Dostępność Otaku w Polsce
Popełnił: Devdi (83.8.132.???); Popełniono: 2006-08-15 12:00:30
Zastanawiam się gdzie ten sklepik się zapodział, kiedy chce zaprenumerowac otaku :))
RE: Dostępność Otaku w Polsce
Popełnił: Braerios (217.113.228.???); Popełniono: 2006-08-15 12:13:23
No właśnie... Sklepiku ani widu, ani słychu :(
RE: Dostępność Otaku w Polsce
Popełnił: Wiseman (83.8.122.???); Popełniono: 2006-08-15 13:30:35
No narescie jest, z małym poślizgiem ale ważne że jest sklepik
RE: Dostępność Otaku w Polsce
Popełnił: Braerios (217.113.228.???); Popełniono: 2006-08-15 14:41:22
Hmm... Coś się u mnie skopało czy maile z potwierdzeniem zakupu dochodzą tak wolno? :(
RE: Dostępność Otaku w Polsce
Popełnił: Indrani (83.5.40.???); Popełniono: 2006-08-15 15:54:07
O kurde... To trzeba będzie więcej zapłacić - szkoda, że nawet w tych Empikach nie ma pierwszego numeru... Heh, no trudno zamówię ^^ Jestem oddanym fanem :D
RE: Dostępność Otaku w Polsce
Popełnił: maxwel (87.119.53.???); Popełniono: 2006-08-16 03:41:17
No i zamówiłem... Szkoda tylko że tak duzo trzeba płacić za przesyłke...
RE: Dostępność Otaku w Polsce
Popełnił: Braerios (217.113.228.???); Popełniono: 2006-08-16 12:31:55
Co wy ludzie? Nigdy nie zamawialiście niczego z internetu? :> To są normalne koszty, które ustaliła Poczta Polska... Zdziercy XD
RE: RE: Dostępność Otaku w Polsce
Popełnił: maxwel (87.119.53.???); Popełniono: 2006-08-17 11:02:10
Koszty może i są normalne, ale gdyby Otaku było w kioskach, to za tę samą cenę kupiłbym trzy numery zamiast jednego... Mam nadzieję, że nastepny numer bedzie bardziej dostępny, bo moja kieszeń może tego nie wytrzymać :P
RE: Dostępność Otaku w Polsce
Popełnił: mario-reg; (83.238.68.???); Popełniono: 2006-08-17 12:01:44
może ?.... moja napewno nie wytrzyma xD
RE: Dostępność Otaku w Polsce
Popełnił: Braerios (217.113.228.???); Popełniono: 2006-08-17 12:03:49
Nie wytrzyma? to by było 15zł na 2 miesiące, bo to chyba dwu miesięcznik jest, skoro next numer w październiku . 15zł na 2 miesiące (chyba) to nie dużo ^^
RE: Dostępność Otaku w Polsce
Popełnił: mario-reg; (83.238.68.???); Popełniono: 2006-08-17 13:57:32
dwa miesiące ?.... o no to ładnie.. wle wole co te 2 miechy wudać 4.50 niz 15 zł ;P
RE: Dostępność Otaku w Polsce
Popełnił: Gusia (80.104.43.???); Popełniono: 2006-08-29 17:39:40
mam pytanko... mieszkam za granicą (mam focha na was za to że tydzień po moim wyjeżdzie była premiera ^.^) i czy jeślibym zamówiła otaku przez sklep wysyłkowy to by doszło? może jakieś dopłaty itp. pls odpowiedzcie!
RE: Dostępność Otaku w Polsce
Popełnił: Gusia (80.104.43.???); Popełniono: 2006-08-29 17:41:34
mam pytanko... mieszkam za granicą i czy gdybym zamówiła "Otaku" to doszłoby do mnie? Może jakieś opłaty dodatkowe trzeba zrobić albo cosik takiego... Odpowiedzcie pls!
RE: Dostępność Otaku w Polsce
Popełnił: Andre Sephirath (84.10.42.???); Popełniono: 2006-09-02 12:00:06
Joke - numer kosztuje 4.50 a dostawa 10 :P

To ja poczekam aż dodacie do sklepiku jakieś mangi, zrobię wtedy big jumbo zamówienie ;)
RE: Dostępność Otaku w Polsce
Popełnił: jabol (83.26.15.???); Popełniono: 2006-09-13 18:49:56
A ja nigdzie znaleźć nei moge x(