Borowanie z "Hello Kitty"?
Dodany przez: Zel - 2012-01-16 09:58:20 - 5788 unikalnych wyświetleń;
Japończycy już nie raz udowadniali światu, że każdą dziedzinę życia potrafią wynieść na zupełnie nowe poziomy udziwnienia. Tym razem, sprawa dotyczyć będzie stomatologii.
W zeszły piątek, w Tokio otwarto „Hearts Dental Clinic”, klinikę stomatologiczną której „patronką” i motywem przewodnim zarazem jest „Hello Kitty”. Wizerunek i stylistyka znanej na całym świecie kotki z wodogłowiem jest obecna nie tylko w logo, ale też niemal każdym aspekcie wystroju i otoczenia. Poprzez różowo pudrową recepcję, przez poczekalnie aż po gabinety zabiegowe.
Z zewnątrz klinika utrzymana jest w podobnym stylu, z logo w kształcie serca, ze środka którego spogląda na nas „Hello Kitty” w pielęgniarskim czepku. Sam przybytek posiada trzy pomieszczenia przeznaczone dla pacjentów: Kitty Pearl (gdzie omawiane są symptomy i planowane leczenie), Kitty Ruby (będący gabinetem zabiegowym) oraz Kitty Diamond (gabinet przeznaczony na skomplikowane zabiegi chirurgiczne, np. wstawianie implantów).
Lecz skąd wziął się pomysł na tak nietypową stylizację gabinetu stomatologicznego? Właściciel kliniki oznajmił, że w ten sposób chciał odciąć się od utartego wizerunku „nieprzyjaznych, i sterylnie przerażających” gabinetów dentystycznych. Samą klinikę otworzył już w listopadzie zeszłego roku, lecz zdecydował się na jej czasowe zamknięcie i przebudowę na styl „Hello Kitty” na przełomie 2011 i 2012 roku.
Udostępnij |